Medioznawcy podbijają Bałtyk
poniedziałek, 12.06.2017
medio

Uczniowie naszej szkoły nie lubią tracić czasu. Właśnie dlatego, skoro świt, 31 maja klasy medioznawcze pod opieką nauczycieli: pani Marzeny Hurysz, Danuty Kamińskiej oraz pana Grzegorza Stefańskiego, ruszyły na podbój Dębek. Z Gniezna podążyliśmy na Westerplatte, skąd przepłynęliśmy do Gdańska "Czarną Perłą" niczym prawdziwi piraci. Na miejscu zwiedziliśmy Muzeum II Wojny Światowej oraz Stare Miasto. Na rynku, przy fontannie Neptuna, tradycji stało się zadość - zatańczyliśmy belgijkę.

Towarzyszący nam cały czas zimny wiatr nie zdołał ostudzić entuzjazmu i w Dzień Dziecka ruszyliśmy na Hel. Tam odwiedziliśmy bałtyckie foki oraz Dom Morświna. Następnie przejechaliśmy do Jastrzębiej Góry, gdzie po poszukiwaniach znaleźliśmy Gwiazdę Północy, czyli obelisk postawiony w najbardziej wysuniętym miejscu na północ. Po powrocie do Dębek spędziliśmy miły wieczór przy grillu.

.jpg" width="438" height="328" alt="" />

W piątek okupowaliśmy plażę. Wcześniej podzieleni na grupy, zabraliśmy się do pracy. Naszym zadaniem było stworzenie dwóch filmików, przedstawiających pobyt nad morzem. Wieczorem zebraliśmy się aby obejrzeć nasze produkcje oraz wyłonić zwycięzców. Wszystkie grupy spisały się na medal!

Sielanka niestety nie trwa wiecznie. W sobotę po południu, z wielkim żalem, wyruszyliśmy do Gniezna. To, że wróciliśmy do domu, nie zakończyło wycieczki, ponieważ trwa ona cały czas w naszej pamięci.