costaBrava

Relacje uczestników na gorąco, jeszcze z samolotu...

Był to niezapomniany wyjazd, który pozwolił nam spełnić nasze dziecięce marzenia. Wraz z upływającymi dniami fascynacja Katalonią i jej odrębną kulturą była coraz większa, zwiedziliśmy wiele wspaniałych miejsc takich jak Camp Nou, a także muzeum Salvadora Dalí, które wywarło na nas ogromne wrażenie. Słoneczna i urokliwa pogoda sprawiła, że ze smutkiem opuszczaliśmy to wspaniałe miejsce. Chętnie tam wrócimy, jeśli tylko będziemy mieli taką okazję. Pozdrawiamy!

Szymon, Patryk, Adrian – najlepsze chłopaki z IIe

Wycieczka do Hiszpanii okazała się wspaniałym wyborem, gdyż można było poczuć śródziemnomorski klimat. Każdy z nas marzył o tym od dawna. Największe wrażenie wywarł na nas rejs statkiem wzdłuż wybrzeża Costa Brava. Mogliśmy podziwiać piękne widoki. Słońce, szum morza, lazurowy kolor wody i palmy na długo pozostaną w naszej pamięci. Mimo, że pogoda w ostatnim dniu wyjazdu, kiedy zwiedzaliśmy Barcelonę, nie dopisała, wycieczka okazała się świetna. Piękna architektura budowli Gaudiego zachwyciła wszystkich. Malownicza była również panorama Barcelony. Dla fanów piłki nożnej ten dzień okazał się niezapomniany, gdyż odwiedziliśmy stadion Camp Nou. Każdy powinien odwiedzić Hiszpanię, ponieważ ma ona wiele niesamowitych zakątków.

Agata, Meriem, Luiza, IId

Najciekawszy był dla mnie rejs do Tossa de Mar, ponieważ mogliśmy podziwiać wspaniałe widoki. Samo miasto również wywarło na mnie niesamowite wrażenie, szczególnie zabytkowe, kamienne budynki, wąskie uliczki i błękitny kolor morza.

Karina, Ia

Duże wrażenie wywarły na mnie Ogrody Santa Clotilde w Lloret de Mar, które odwiedziliśmy drugiego dnia wycieczki. Roztaczał się stamtąd doskonały widok na morze oraz skały, dzięki czemu mogliśmy zdobić dużo pięknych zdjęć.

Natalia, Ia

Najbardziej smakowało nam hiszpańskie jedzenie. Na długo zapamiętamy również piękne widoki, malowniczo położone Ogrody Santa Clotilde, rejs do Tossa de Mar i nasz hotel.

Paulina i Zuza, IId

Ekscytujący lot samolotem linii Easy Jet do przeważnie słonecznej, czasem jednak deszczowej Katalonii był dla nas olbrzymim przeżyciem. Nasz hotel Samba znajdował się w Lloret de Mar. Po zakwaterowaniu poszliśmy na spacer, ujrzeliśmy przepiękne wybrzeże Costa Brava, dotarliśmy na plażę, gdzie zobaczyliśmy uśmiechniętych, nie krępujących się niczego ludzi. Duże wrażenie wywarły na nas też Ogrody Santa Clotilde z cudownymi widokami na Morze Śródziemne i plażę Boadella. W hotelowym menu mile zaskoczyły nas hiszpańskie potrawy, a w szczególności najlepsza na świecie paella, która była wprost wyśmienita. Mieliśmy okazję płynąć w rejs statkiem do Tossa de Mar. W jego trakcie mogliśmy podziwiać wybrzeże Costa Brava. Ostatniego dnia wycieczki odwiedziliśmy Barcelonę. Po południu wjechaliśmy na wzgórze Montjuic , skąd mogliśmy podziwiać piękną panoramę miasta. Podróż do Hiszpanii na zawsze pozostanie w naszej pamięci. Mamy nadzieję, że los jeszcze pozwoli nam wrócić do słonecznego Lloret de Mar!

Agata i Ola IId

Bardzo podobało mi się szafirowe morze i piękne plaże. Zachwyciła mnie architektura Girony, Tossa de Mar i Barcelony. Najpiękniejsze było skalne wybrzeże Costa Brava. Cudny jest też kościół Sagrada Familia.

Ania, IId

Nigdy nie zapomnę ekscytującej wizyty w muzeum Salvadora Dalí , ponieważ było to bardzo nietypowe miejsce. Najbardziej utkwił mi w pamięci ogromny obraz znajdujący się w holu głównym.

Agata, Ic

Nigdy nie przestanę zachwycać się katalońską kulturą, tradycyjnym tańcem sardana i możliwością odwiedzenia mojej mekki surrealizmu – muzeum Salvadora Dalí , mojego idola, osobę, którą podziwiam ze względu na ogrom wkładu w sztukę i jej utrzymywanie przy życiu. Ten człowiek był kimś tak nierealnym, że skłonił naszą kulturę do odkrywania nowych horyzontów. Nie wspomnę o pięknych widokach, bo są tak fantastyczne i ciężkie do wyobrażenia, że po prostu trzeba je poznawać empiry